Παρόμοια θέματα
Επιχείρηση: «Πρώτη Επαφή»
Σελίδα 1 από 1
Επιχείρηση: «Πρώτη Επαφή»
Τι θα λεγατε ολα τα παληκαρια του αθληματος απο Ρεθυμνο και Χανια να βρισκομασταν στο πανεμορφο πεδιο του Προφητη Ηλια, στο Ρεθυμνο για ενα σεναριο military simulation; Για μελετηστε το. οποιος ενδιαφερεται να συμμετασχει να το δηλωσει στους υπευθυνους των ομαδων των δυο Νομων εστω και εαν δεν ανηκει σε καποια ομαδα.
Εισαγωγή:
Το παρακάτω σενάριο είναι μη γραμμικό, η εξέλιξη του σεναρίου δεν μπορεί να προβλεφτεί αφού το σενάριο διαμορφώνεται από τους χαρακτήρες των συμμετεχόντων αλλά και την λειτουργία και τακτική που θα επιλέξουν οι ομάδες και έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιώσει ρεαλιστικές καταστάσεις εμπλοκής (military simulation).
Για αυτόν τον λόγο υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τις ποσότητες αερομαχικών, την επιλογή βολής και επιβάλλεται η αργή μετάβαση στα σημεία respawn (περπατώντας) και συμμετέχουν ομάδες που δρουν αυθαίρετα, (συνάπτουν συμφωνίες που δεν τηρούνται, κάνουν προδοσίες, κάνουν συμμαχίες και ότι άλλο σκεφτούν με μόνο σκοπό το δικό τους όφελος) προσδίδοντας το στοιχείο της έκπληξης και του αιφνιδιασμού στην εξέλιξη του σεναρίου. Σε αυτό βοηθά και η ύπαρξη του κέντρο εμπορίου-τράπεζα όπου έχει πολλαπλό ρολό όπως να πουλά πολεμοφόδια, να διαχειρίζεται τα χρήματα των ομάδων, να είναι κέντρο συζητήσεων- επαφών για την σύναψη συμφωνιών αλλά και κατασκοπίας. Στο χέρι κάθε ομάδας είναι να επιλέξει ένα διοικητή/ες ο οποίος θα μπορέσει να οργανώσει την πολιτική της ομάδας όσον άφορα το επιχειρησιακό κομμάτι αλλά και όσον άφορα το μεγάλο κομμάτι των διαπραγματεύσεων. Για αυτό οι ομάδες πρέπει να έχουν προετοιμάσει τουλάχιστον μια βασική ιεραρχία- δομή (Διοικητής-Υποδιοικητής-αρχηγοί ομάδων, ή κάτι άλλο!!) και να έχουν δουλέψει λίγο πάνω σε αυτό για να ανταπεξέλθουν των απαιτήσεων του σεναρίου. (έχετε το νου σας, θα γίνει χαμός!!!)
Εάν κάποιος νοιώθει ότι δεν του ταιριάζει τέτοιου τύπου σενάριο, με αυτούς τους περιορισμούς, αλλά και με αυτές τις ελευθερίες είναι στην επιλογή του να μην δηλώσει συμμετοχή.
Άντε να το χαρούμε. Πάμε….
[size=150]Επιχείρηση: «Πρώτη Επαφή»[/size]
Πεδίο: Δάσος Προφήτη Ηλία, Ρέθυμνο (Woodland)
Στίγμα: 352126.29Β , 242915.35 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ημερομηνία Διεξαγωγής: Κυριακή 1 Απριλίου 2012
Ώρα συγκέντρωσης: 09:00
Προετοιμασία - Ενημέρωση: 09:00 - 10:00
Έναρξη Σεναρίου: 11:00
Διάρκεια: 5 ώρες
Γενική περιγραφή
Μια μεγάλη στρατιωτική και οικονομική δύναμη, έχει βαλθεί να κατακτήσει την Κρήτη. Αρχικά έχει προκαλέσει μια έντονα οικονομική εξαθλίωση αλλά τώρα προσπαθεί και με στρατιωτικά μέσα να πετύχει τους σκοπούς της. Ήδη έχει σπείρει διχόνοια στον λαό και έχουν δημιουργηθεί διάφορες αντίπαλες ομάδες που έχουν ξεκινήσει της εχθροπραξίες στα δάση που βρίσκονται στα περίχωρα του Ρεθύμνου, διεκδικώντας η κάθε μια ότι περισσότερο μπορεί. Αυτή τη χρονική στιγμή οι δυο επικρατέστερες ομάδες, οι ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΟΙ (R.A.T) και οι ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΙΓΡΕΙΣ (WET WORKS, BLACK SHEEP) βρίσκονται σε έντονη ρήξη. Έχει επικεντρωθεί η μια ενάντια στην άλλη για να ξεκαθαρίσουν το τοπίο μια και καλή. Η μεγάλη οικονομική δύναμη του εξωτερικού χρηματοδοτεί και τους μεν και τους δε ώστε να καταφέρει τους οικονομικούς και πολιτικούς σκοπούς της μέσω του Κέντρου εμπορίου-Τράπεζα που έχει στήσει. Παράλληλα υπάρχουν και μικροί πυρήνες ανεξάρτητων ομάδων (Πράσινοι Αετοί, Δαίμονες, Αγρίμια) οι οποίες δρουν ανοργάνωτα και σκοπό έχουν μόνο το χρήμα και την πρόσκαιρη επιβίωση.
Όπως φαίνεται, από αυτήν τη διαμάχη, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πια πλευρά θα βγει κερδισμένη.
Ομάδες
Διάταξη δυνάμεων:
ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΙΓΡΕΙΣ. (WET WORKS, BLACK SHEEP) 17-19 άτομα
ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΟΙ. (R.A.T) (Greek Lizard) 17-19 άτομα
Αυτές οι δυο ομάδες έχουν αρχηγεία-βάσεις τις οποίες προστατεύουν για να μην δεχτούν επίθεση . Κάνουν respawn στην βάση τους, στο respawn βάσης και σε όποια αλλά σημεία respawn έχουν καταλάβει, εκτός τις αντίπαλες βάσεις και τα αντίπαλα respawn βάσης . Στόχος τους είναι να έχουν μαζέψει τα περισσότερα χρήματα έως την λήξη του παιχνιδιού.
ΔΑΙΜΟΝΕΣ (multicam) 5-6 άτομα
ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΑΕΤΟΙ (WET WORKS, BLACK SHEEP) 5-6 άτομα
ΑΓΡΙΜΙΑ (R.A.T) 5-6 άτομα
Αυτές οι ομάδες έχουν βάσεις-respawn στις οποίες δεν αξίζει να γίνει οποιαδήποτε κατάληψη και δεν χρειάζεται να τις προστατεύουν. Είναι και το μοναδικό σημείο respawn για αυτές, εκτός και εάν έχουν συνεργαστεί με κάποια άλλη ομάδα, τότε ενεργούν σαν μέλη της και μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τα δικά της respawn. Δρουν ανεξέλεγκτα και στόχος τους είναι μέσα από την διαμάχη των δυο ισχυρότερων να είναι αυτοί που θα βγουν νικητές, έχοντας τα περισσότερα χρήματα στην λήξη του παιχνιδιού. Μπορούν να συνεργαστούν μόνο έως δυο μικρές ομάδες αυτόνομα μεταξύ τους (σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιεί η μια την βάση της άλλης για respawn). Κερδίζουν χρήματα σαν μισθοφόροι, με εκβιασμούς και απειλές η και επιχειρώντας ενάντια στις δυο μεγάλες ομάδες.
ΧΡΗΜΑΤΑ
Οι μεγάλες ομάδες θα ξεκινήσουν με 100€ για κάθε άτομο που διαθέτουν, και οι μικρές με 1000€ ρευστό.
Χρήματα μπορούν να κερδηθούν ως εξής:
5000€ για την λεηλάτηση της βάσης κάποιας αντίπαλης ομάδας (ρίξιμο σημαίας υποχρεωτικά, κλοπή bbs, χρηματων προαιρετικά)
1000€ για την μετατροπή κάποιου κεντρικό respawn σε respawn της ομάδας σας (αυτό δηλώνεται από τον διοικητή κάθε ομάδας στον διοργανωτή και επιβεβαιώνεται από τον αντίπαλο.) Οι μικρές ομάδες μετατρέπουν respawn για λογαριασμό κάποιας μεγάλης ομάδας και το δηλώνουν στον διοικητή της.
2000€ εάν κάποια ομάδα έχει στην κατοχή της 3 respawn για τουλάχιστον 20 λεπτά. (Παρακολουθείται από την διοργάνωση, και τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό της ομάδας)
5000€ εάν καταφέρει κάποια ομάδα να εξολοθρεύσει τον Διοικητή των ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΩΝ ή/και των ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΤΙΓΡΕΩΝ. Αυτός φέρει το διακριτικό χρώμα της ομάδας και στα δυο μπράτσα του. Ο Διοικητής εάν δεχτεί χτύπημα το φωνάζει δυνατά και δηλώνει τον βαθμό του.
Όλα τα παραπάνω δηλώνονται στον διοργανωτή και καταγράφονται από το Κέντρο εμπορίου-τράπεζα.
ΚΕΝΤΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ-ΤΡΑΠΕΖΑ
Το κέντρο εμπορίου μπορεί να κάνει συναλλαγές με όλες τις ομάδες (μόνο εν ενεργεία παίκτες που στέλνει ο Διοικητής κάθε ομάδας μπορούν να προμηθευτούν bbs) και να τις προμηθεύσει με bbs. Κάποια ομάδα μπορεί να αποκλείσει την πρόσβαση στις άλλες ομάδες σε περίμετρο 10μ μακριά από το κέντρο εμπορίου (οι γραμμές ανεφοδιασμού μπορούν να κοπούν!!). Μέσα στην ακτίνα των 10μ παύουν οι εχθροπραξίες και τα όπλα παραμένουν ασφαλισμένα χωρίς οι παίκτες να απομακρύνουν τα μέσα προστασίας και ασφάλειας τους.
Κάθε ομάδα χρειάζεται 2000€ για 1000 BBs και δεν μπορεί να αγοράσει κάτω από 500 BBs την φορά (δεν έχουμε ψιλά για ρέστα). Μπορεί όμως να αγοράσει βερεσέ στην εξοντωτική τιμή των 4000€ τα 1000 BBs. (προσοχή τα bbs είναι ακριβά και μπορεί να ακριβύνουν πιο πολύ εάν το απαιτήσουν τα οικονομικά συμφέροντα της Μεγάλης οικονομικής δύναμης.) Τα ΒΒς αγοράζονται πάλι πίσω από το κέντρο εμπορίου με 1000€ ανά 1000 ΒΒς.
Για όλες τις ομάδες έχουν δημιουργηθεί καταθετικοί λογαριασμοί και μέσω του Διοικητή τους μπορούν να κάνουν συναλλαγές μέσω ασυρμάτου, τηλεφώνου (ασύρματο & mobile Banking !!) η στέλνοντας αντιπρόσωπο. Κάθε ομάδα μπορεί να δανειστεί χρήματα από την τράπεζα αλλά θα πρέπει να την εξοφλήσει πληρώνοντας τα δίπλα.
ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ – ΒΑΣΕΙΣ
Στο Κέντρο Διοικήσεως βρίσκεται ο διοικητής της ομάδας (Για τις δυο μεγάλες ομάδες). Αυτός συντονίζει τις διμοιρίες. Το κέντρο διοικήσεως μπορεί να καταληφθεί από άλλη ομάδα. Ο χάρτης επιχειρήσεων και όλα τα έγγραφα, εάν η βάση χαθεί μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους επιτιθέμενους αλλά όχι να απομακρυνθούν ή να καταστραφούν ώστε σε τυχόν ανακατάληψη της βάσης να είναι διαθέσιμα. Μπορούν όμως να απομακρυνθούν τυχόν BBs και χρήματα που βρεθούν εκεί.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ
Τα τελευταία 30 λεπτά θα ακυρωθούν όλα τα σημεία respawn και θα δοθεί έναρξη death match με ηχητικό σήμα. Όποιος παίχτης δέχεται χτύπημα θα περιμένει να τελειώσει το σενάριο στο κέντρο εμπορίου.
Κερδίζει η ομάδα η οποία στο τέλος του παιχνιδιού έχει τα περισσότερα χρήματα και διατηρεί ανέπαφη την βάση της (εάν έχει) .
Την σημαία της ομάδας πρέπει η λήξη να την βρει όρθια για να κερδίσει η ομάδα. (ισχύει για τις δυο μεγάλες ομάδες)
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Γενικότερα, κάθε ομάδα μπορεί να ενεργήσει όπως αυτή νομίζει καλυτέρα για να κερδίσει τα περισσότερα χρήματα (συμμαχίες, προδοσίες, πληρωμές για πληροφορίες, δήθεν αιτήματα για συζήτηση με σκοπό την δολοφονία κτλ επιτρέπονται, προβλέπονται και προσδοκούνται από το σενάριο και την διοργάνωση).
Κάθε φόρα που κάποια ομάδα:
• κατακτά ένα κεντρικό σημείο respawn (το respawn βάσης που βρίσκεται πίσω από τις βάσεις των μεγάλων ομάδων δεν μπορεί να αλλάξει ομάδα, να κατακτηθεί)
• λεηλατεί την βάση αντίπαλου (ρίχνει την σημαία της αντίπαλης ομάδας)
• βγάζει εκτός παιχνιδιού έναν διοικητή από τις μεγάλες ομάδες (ο οποίος μετά μπορεί να κάνει respawn)
• καταφέρνει να ανακαταλάβει την βάση της και να σηκώσει την σημαία της
θα πρέπει να το δηλώνει ο Διοικητής της μόνο, μέσω ασυρμάτου στον Διοργανωτή-Κέντρο εμπορίου ξεκάθαρα περιγράφοντας εις βάρος ποιου αντίπαλου ενέργησε.
ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΩΝ
Κατάληψη ενός κεντρικού respawn γίνεται όταν σηκώσουμε την σημαία της ομάδας μας. Το respawn λειτουργεί σαν respawn όταν δεν υπάρχει αντίπαλος σε απόσταση βολής. Δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν respawn εάν δεν γίνει εξασφάλιση και εκκαθάριση της περιοχής.
Κατάληψη ενός κεντρικού respawn μπορεί να γίνει μόνο για λογαριασμό μιας μεγάλης ομάδας και δηλώνεται αμέσως στην συχνότητα της διοργάνωσης.
Κατά την μετάβαση στο respawn κινούμαστε περπατώντας και με το χέρι η το όπλο σηκωμένο ψηλά, από την στιγμή που θα δεχτούμε bbs αυστηρώς απαγορεύεται να μιλάμε ούτε δείχνουμε την θέση των αντιπάλων.
Εφόσον κτυπηθεί όπλο, ο παίκτης φωνάζει δυνατά ΟΠΛΟ!! , αυτό βγαίνει από το παιχνίδι μέχρι να κάνει respawn ο παίκτης που το κατείχε. Ο παίκτης μπορεί να συνεχίσει με δεύτερο όπλο εάν έχει μαζί του ή μπορεί να πάει για respawn.
Ισχύουν τα φίλια πύρα.
Τα respawn είναι ανά ένα άτομο και η μετάβαση σε αυτά γίνεται πάντα περπατώντας.
Δεν μένουμε μόνιμα στα αντίπαλα respawn βάσης, κρατάμε απόσταση τουλάχιστον 25μ.
Στα respawn βάσης το respawn γίνεται μόλις περάσουν 3 λεπτά από την άφιξη του παίκτη.
Respawn δεν μπορεί να γίνει εάν υπάρχει εμπλοκή κοντά στο σημείο respawn και γενικότερα εφόσον υπάρχει σε ακτίνα βολής αντίπαλος παίκτης.
Στα respawn βάσης αντίπαλος δεν πλησιάζει σε απόσταση 25 μ. Εάν το κάνει οφείλει να απομακρυνθεί το συντομότερο.
Respawn μπορεί να γίνει και στην σημαία βάσης όταν αυτή δεν δέχεται επίθεση, δηλαδή δεν είναι αντίπαλος σε απόσταση βολής.
Κάθε φόρα που βγαίνει εκτός παιχνιδιού ο Διοικητής κάποιας από τις δυο μεγάλες ομάδες θα πρέπει να το δηλώνει δυνατά : «ΕΞΩ, Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΔΕ ΟΜΑΔΑΣ»
Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη σε 5 μέτρα ακτίνα ο παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού.
Είναι παράκληση της διοργάνωσης ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης να μην ζητήσει σε ΚΑΝΕΝΑ αντίπαλο να βγει από το παιχνίδι απαιτώντας kill. Εάν νομίζει ότι υπήρξε το οποιοδήποτε παράπτωμα, μπορεί με το πέρας του σεναρίου να το συζητήσει και μην ξεχνάμε ότι έχει καθιερωθεί από την διοργάνωση η ψηφοφορία για την ανάδειξη της πιο ΕΝΤΙΜΗΣ ομάδας, ας τιμήσουμε τους ανέντιμους και τους έντιμους εκεί και όχι κατά την διάρκεια του σεναρίου κινδυνεύοντας να το τινάξουμε στον αέρα και να μην το ευχαριστηθούμε.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ.
Όλες οι ομάδες θα διαθέτουν :
Αεροφωτογραφίες της περιοχής με σημειωμένες τις
- κατά προσέγγιση θέσεις των ομάδων, respawn βάσης
- την ακριβής θέση του κέντρου εμπορίου-τράπεζα
- τις ακριβής θέσεις respawn
Κανάλια PMR των ομάδων
Λίστα ηχητικών σημάτων
Σενάριο
Συνοπτικό οδηγό σεναρίου
Χρήματα
ΑΕΡΟΜΑΧΙΚΑ, ΟΡΙΑ ΑΕΡΟΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Ισχύουν οι εξής κανόνες για τα αερομαχικά:
Όλοι οι συμμετέχοντες θα έρθουν στο πεδίο χωρίς δικά τους αερομαχικά (δεν ισχύει για ελ. Σκοπευτές και εκτός της χειροβομβίδες, οπλοβομβίδες και τα όπλα χειρός , ), κατά την έναρξη του σεναρίου θα φέρουν απάνω τους τον αντίστοιχο αριθμό αερομαχικών που προσδιορίζει ο κανόνας ανάλογα με τον ρόλο. Δικαιούνται ανεφοδιασμό μόνο κατ’εντολή του Διοικητή τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Οι παίκτες θα ξεκινήσουν ανάλογα με το AEG που διαθέτουν με:
-200 BBS για assault, χρήση βολή κατά βολή μόνο
-400 BBS για support και
-40 BBS για sniper +30 BBS για δευτερο όπλο + τις επαναγεμίσεις για όλους (ελεύθεροι σκοπευτές μετά από αίτησης τους μπορούν να επιλέξουν δικής τους επιλογής αερομαχικα)
Όρια fps
• Assault (μέχρι 450fps, ελάχιστη απόσταση εμπλοκής 10m).
• Support (μέχρι 450fps, ελάχιστη απόσταση εμπλοκής 10m)
• Sniper (μέχρι 550fps, ελάχιστη απόσταση εμπλοκής 20m) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ χειροκίνητης επανόπλισης, τύπου κινητού ουραίου.
• Sidearms (μέχρι 350fps, ελάχιστη απόσταση εμπλοκής 5m)
Μόνο AEG, Αερίου και κάθε είδους αεροβόλα πιστόλια airsoft που χρησιμοποιούν ΒΒ's 6mm.
Assault Guns : ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ σε βολή κατά βολή, Burst ή κατά ριπάς
Support Guns (ΜΟΝΟ Machine Guns): ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ όλα τα τύπου S.A.W. / Machine Gun
Sniper Guns : ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ τα τύπου Sniper (ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗΣ ΕΠΑΝΟΠΛΙΣΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ, κινητού ουραίου)
ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ γεμιστήρες Hi-Cap/Mid-Cap/Lo-Cap/Real-Cap
"ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ" / "ΟΠΛΟΒΟΜΒΙΔΕΣ":
Επιτρέπεται ΜΟΝΟΝ ότι λειτουργεί με αέριο.
Οι "χειροβομβίδες- οπλοβομβίδες " θα γεμιστούν αρχικά με αερομαχικά του κάθε παίκτη και οι επαναγέμιση θα γίνεται από τα BBs της διοργάνωσης. Επιτρέπονται μέχρι 2 σε κάθε παίκτη.
Η ρίψη οπλοβομβίδων επιτρέπεται μόνο μέσω του "εκτοξευτή" (Μ203/GP30/M79/CAW κλπ).Ρίψη ή ενεργοποίηση με το χέρι απαγορεύεται και επιφέρει την αποβολή του παίκτη.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ κάθε είδους πυροτεχνήματα, πυροτεχνουργήματα.
7. ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ
Όλοι οι κανόνες που γνωρίζουμε για το aιrsoft ισχύουν. Για να μπορέσουμε όλοι να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι πρέπει να θέλουμε τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας και για τον κάθε ένα προσωπικά αλλά και για τον αντίπαλο, επίσης θα πρέπει πραγματικά να θέλουμε να συμμετέχουμε σε ένα σενάριο military simulation. Να τηρούμε το fair play, που ούτως η άλλως είναι ο θεμελιώδης λίθος και το βασικό στοιχείο του airsoft. Επιπρόσθετα απαιτείται συμμόρφωση στους ιδιαίτερους κανόνες του σεναρίου.
9. ΥΛΙΚΟ
Η R.A.T’s θα παρέχει τα παρακάτω σε όλους τους παίκτες κάθε ομάδας.
1. Νερό, snack ( θα βρίσκονται στο κέντρο εμπορίου – τράπεζα)
2. Χάρτες και υλικό για την εξέλιξη του σεναρίου.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.
Υποχρεωτική χρήση ειδικών αντιβαλλιστικών γυαλιών airsoft καθ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στο πεδίο και στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα
Ελάχιστη απόσταση βολής: 5m για πιστόλια και τουφέκια μετρημένα κάτω από 350fps, 10m για όλα τα A.E.G./G.B.B. και 20m για τύπου "Ελεύθερου Σκοπευτή" κινητού ουραίου ελατηρίου ή αερίου.
Κανόνας ΜΠΑΜ
Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί, βρίσκεστε σε μικρή απόσταση από αυτόν και είναι ΜΟΝΟ ένας.
Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής, εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης ώστε να είναι εντός των ορίων.
Κανόνας PARLAY ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.
Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο. Από τις τυφλές βολές εξαιρούνται μόνο οι χειροβομβίδες αερίου airsoft.
Επιτρέπονται μόνο χειροβομβίδες airsoft αερίου.
Εάν δοθεί παύση από την διοργάνωση η κάποιον παίκτη παραμένουν όλοι στις θέσεις τους.
Απαγορεύονται αυστηρά οι ιδιοκατασκευές, τα δυναμιτάκια, τα καπνογόνα και οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει τον παραμικρό σπινθήρα!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (PMR):
Επιτρέπονται οι υποκλοπές, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι παρεμβάσεις.
Τα κανάλια των ομάδων είναι:
κανάλι 1,2: ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΙΓΡΕΙΣ.
κανάλι 3,4: ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΟΙ.
κανάλι 5: ΔΑΙΜΟΝΕΣ
κανάλι 6: ΑΓΡΙΜΙΑ
κανάλι 7: ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΑΕΤΟΙ
κανάλι 8: Διοργάνωση , Κέντρο Εμπορίου - Τράπεζα
Ηχητικά σήματα
Ένα βραχύ (σύντομο) ηχητικό σήμα σημαίνει ΕΝΑΡΞΗ- ΠΑΥΣΗ- ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Δυο βραχύ ηχητικά σήματα σημαίνουν ΕΝΑΡΞΗ DEATH MATCH
Ένα μακρύ ηχητικό σήμα σημαίνει ΛΗΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Δηλώσεις συμμετοχών ομάδων μέχρι τις 23/3/2011. Αρχικές λίστες των συμμετεχόντων θα αποσταλούν ηλεκτρονικά έως 23/3 και τελικές ενημερωμένες μέχρι 29/3.
Μετά την λήξη του σεναρίου θα παραμείνουμε στο πεδίο για καμιά μπυρίτσα και θα σχολιάσουμε και τα γεγονότα της ημέρας.
Εκεί θα γίνει και η ψηφοφορία για την απονομή των τιμητικών τίτλων της πιο ΔΡΑΣΤΗΡΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ και της πιο ΕΝΤΙΜΗΣ ΟΜΑΔΑΣ στο πεδίο της μάχης. Κάθε ομάδα θα διαθέτει 5 ψήφους τους οποίους θα μοιράσει ανάλογα με τις εμπειρίες που είχε κατά την εξέλιξη του σεναρίου μόνο στις άλλες ομάδες. Η ψηφοφορία θα είναι ανώνυμη.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Η ‘ΟΜΟΡΦΙΑ’ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ, ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΣΚΟΠΟΣ ΟΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ «ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ».
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (να διαβαστούν προς όλους τους παίκτες λίγο πριν την έναρξη του σεναρίου από τους Διοικητές τους)
ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ:
5000€ για την λεηλάτηση της βάσης κάποιας αντίπαλης ομάδας (ρίξιμο σημαίας υποχρεωτικά, κλοπή bbs προαιρετικά)
1000€ για την μετατροπή κάποιου respawn σε respawn της ομάδας σας (αυτό δηλώνεται από τον διοικητή κάθε ομάδας στον διοργανωτή και επιβεβαιώνεται από τον αντίπαλο.)
2000€ εάν κάποια ομάδα έχει στην κατοχή της 3 κεντρικά respawn για τουλάχιστον 20 λεπτά. (Παρακολουθείται από την διοργάνωση, και τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό της ομάδας)
5000€ εάν καταφέρει κάποια ομάδα να εξολοθρεύσει τον Διοικητή των ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΩΝ ή/και των ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΤΙΓΡΕΩΝ. Αυτός φέρει το διακριτικό χρώμα της ομάδας στο μπράτσο του. Ο Διοικητής εάν δεχτεί χτύπημα το φωνάζει δυνατά και δηλώνει τον βαθμό του.
Όλα τα παραπάνω για να μετρήσουν πρέπει να δηλώνονται στον διοργανωτή από τον διοικητή της εκαστοτε ομάδος.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ:
Τα τελευταία 30 λεπτά θα ακυρωθούν όλα τα σημεία respawn και θα δοθεί ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ για την έναρξη death match. Όποιος παίχτης δέχεται χτύπημα θα περιμένει να τελειώσει το σενάριο στην ασφαλή ζώνη. Κερδίζει η ομάδα η οποία στο τέλος του παιχνιδιού έχει τα περισσότερα χρήματα και διατηρεί ανέπαφη την βάση της (εάν έχει) .
ΓΕΝΙΚΑ
Όλες οι ομάδες μπορούν να αγοράζουν βερεσέ από το κέντρο εμπορίου.
Όλες οι ομάδες μπορούν να συνεργαστούν με όλες τις ομάδες και όπως αυτές επιθυμούν με σκοπό η λήξη να τους βρει με τα πιο πολλά χρήματα.
Στην λήξη του παιχνιδιού μετρούνται το ρευστό που έχει στην κατοχή της κάθε ομάδα, τα χρέη ή οι καταθέσεις που έχει στο κέντρο εμπορίου (μόνο και όχι στις άλλες ομάδες, εκτός και εάν τα αναγνωρίσει) και τα ΒΒς που εξαργυρώνει.
Τα ΒΒς αγοράζονται πάλι πίσω από το κέντρο εμπορίου με 1000€ ανά 1000 ΒΒς.
Ένα σημείο respawn δεν λειτουργεί σαν respawn όταν είναι σε απόσταση βολής από αντιπάλους έστω και εάν είναι η δική σου σημαία πάνω.
Εάν μια ομάδα καταλάβει κάποια αντίπαλη βάση δεν έχει νόημα να την έχει στην κατοχή της, σκόπιμο είναι να την αφήσει με σκοπό να την ανακαταλάβει.
Στα respawn βάσης το respawn γίνεται μόλις περάσουν 3 λεπτά από την άφιξη του παίκτη.
Στο respawn βάσης της αντίπαλης ομάδας δεν πλησιάζουμε σε απόσταση 25μ.
Εισαγωγή:
Το παρακάτω σενάριο είναι μη γραμμικό, η εξέλιξη του σεναρίου δεν μπορεί να προβλεφτεί αφού το σενάριο διαμορφώνεται από τους χαρακτήρες των συμμετεχόντων αλλά και την λειτουργία και τακτική που θα επιλέξουν οι ομάδες και έχει στηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε να προσομοιώσει ρεαλιστικές καταστάσεις εμπλοκής (military simulation).
Για αυτόν τον λόγο υπάρχουν περιορισμοί όσον αφορά τις ποσότητες αερομαχικών, την επιλογή βολής και επιβάλλεται η αργή μετάβαση στα σημεία respawn (περπατώντας) και συμμετέχουν ομάδες που δρουν αυθαίρετα, (συνάπτουν συμφωνίες που δεν τηρούνται, κάνουν προδοσίες, κάνουν συμμαχίες και ότι άλλο σκεφτούν με μόνο σκοπό το δικό τους όφελος) προσδίδοντας το στοιχείο της έκπληξης και του αιφνιδιασμού στην εξέλιξη του σεναρίου. Σε αυτό βοηθά και η ύπαρξη του κέντρο εμπορίου-τράπεζα όπου έχει πολλαπλό ρολό όπως να πουλά πολεμοφόδια, να διαχειρίζεται τα χρήματα των ομάδων, να είναι κέντρο συζητήσεων- επαφών για την σύναψη συμφωνιών αλλά και κατασκοπίας. Στο χέρι κάθε ομάδας είναι να επιλέξει ένα διοικητή/ες ο οποίος θα μπορέσει να οργανώσει την πολιτική της ομάδας όσον άφορα το επιχειρησιακό κομμάτι αλλά και όσον άφορα το μεγάλο κομμάτι των διαπραγματεύσεων. Για αυτό οι ομάδες πρέπει να έχουν προετοιμάσει τουλάχιστον μια βασική ιεραρχία- δομή (Διοικητής-Υποδιοικητής-αρχηγοί ομάδων, ή κάτι άλλο!!) και να έχουν δουλέψει λίγο πάνω σε αυτό για να ανταπεξέλθουν των απαιτήσεων του σεναρίου. (έχετε το νου σας, θα γίνει χαμός!!!)
Εάν κάποιος νοιώθει ότι δεν του ταιριάζει τέτοιου τύπου σενάριο, με αυτούς τους περιορισμούς, αλλά και με αυτές τις ελευθερίες είναι στην επιλογή του να μην δηλώσει συμμετοχή.
Άντε να το χαρούμε. Πάμε….
[size=150]Επιχείρηση: «Πρώτη Επαφή»[/size]
Πεδίο: Δάσος Προφήτη Ηλία, Ρέθυμνο (Woodland)
Στίγμα: 352126.29Β , 242915.35 [Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτόν το σύνδεσμο.]
Ημερομηνία Διεξαγωγής: Κυριακή 1 Απριλίου 2012
Ώρα συγκέντρωσης: 09:00
Προετοιμασία - Ενημέρωση: 09:00 - 10:00
Έναρξη Σεναρίου: 11:00
Διάρκεια: 5 ώρες
Γενική περιγραφή
Μια μεγάλη στρατιωτική και οικονομική δύναμη, έχει βαλθεί να κατακτήσει την Κρήτη. Αρχικά έχει προκαλέσει μια έντονα οικονομική εξαθλίωση αλλά τώρα προσπαθεί και με στρατιωτικά μέσα να πετύχει τους σκοπούς της. Ήδη έχει σπείρει διχόνοια στον λαό και έχουν δημιουργηθεί διάφορες αντίπαλες ομάδες που έχουν ξεκινήσει της εχθροπραξίες στα δάση που βρίσκονται στα περίχωρα του Ρεθύμνου, διεκδικώντας η κάθε μια ότι περισσότερο μπορεί. Αυτή τη χρονική στιγμή οι δυο επικρατέστερες ομάδες, οι ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΟΙ (R.A.T) και οι ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΙΓΡΕΙΣ (WET WORKS, BLACK SHEEP) βρίσκονται σε έντονη ρήξη. Έχει επικεντρωθεί η μια ενάντια στην άλλη για να ξεκαθαρίσουν το τοπίο μια και καλή. Η μεγάλη οικονομική δύναμη του εξωτερικού χρηματοδοτεί και τους μεν και τους δε ώστε να καταφέρει τους οικονομικούς και πολιτικούς σκοπούς της μέσω του Κέντρου εμπορίου-Τράπεζα που έχει στήσει. Παράλληλα υπάρχουν και μικροί πυρήνες ανεξάρτητων ομάδων (Πράσινοι Αετοί, Δαίμονες, Αγρίμια) οι οποίες δρουν ανοργάνωτα και σκοπό έχουν μόνο το χρήμα και την πρόσκαιρη επιβίωση.
Όπως φαίνεται, από αυτήν τη διαμάχη, κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει πια πλευρά θα βγει κερδισμένη.
Ομάδες
Διάταξη δυνάμεων:
ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΙΓΡΕΙΣ. (WET WORKS, BLACK SHEEP) 17-19 άτομα
ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΟΙ. (R.A.T) (Greek Lizard) 17-19 άτομα
Αυτές οι δυο ομάδες έχουν αρχηγεία-βάσεις τις οποίες προστατεύουν για να μην δεχτούν επίθεση . Κάνουν respawn στην βάση τους, στο respawn βάσης και σε όποια αλλά σημεία respawn έχουν καταλάβει, εκτός τις αντίπαλες βάσεις και τα αντίπαλα respawn βάσης . Στόχος τους είναι να έχουν μαζέψει τα περισσότερα χρήματα έως την λήξη του παιχνιδιού.
ΔΑΙΜΟΝΕΣ (multicam) 5-6 άτομα
ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΑΕΤΟΙ (WET WORKS, BLACK SHEEP) 5-6 άτομα
ΑΓΡΙΜΙΑ (R.A.T) 5-6 άτομα
Αυτές οι ομάδες έχουν βάσεις-respawn στις οποίες δεν αξίζει να γίνει οποιαδήποτε κατάληψη και δεν χρειάζεται να τις προστατεύουν. Είναι και το μοναδικό σημείο respawn για αυτές, εκτός και εάν έχουν συνεργαστεί με κάποια άλλη ομάδα, τότε ενεργούν σαν μέλη της και μπορούν να χρησιμοποιήσουν και τα δικά της respawn. Δρουν ανεξέλεγκτα και στόχος τους είναι μέσα από την διαμάχη των δυο ισχυρότερων να είναι αυτοί που θα βγουν νικητές, έχοντας τα περισσότερα χρήματα στην λήξη του παιχνιδιού. Μπορούν να συνεργαστούν μόνο έως δυο μικρές ομάδες αυτόνομα μεταξύ τους (σε αυτή την περίπτωση χρησιμοποιεί η μια την βάση της άλλης για respawn). Κερδίζουν χρήματα σαν μισθοφόροι, με εκβιασμούς και απειλές η και επιχειρώντας ενάντια στις δυο μεγάλες ομάδες.
ΧΡΗΜΑΤΑ
Οι μεγάλες ομάδες θα ξεκινήσουν με 100€ για κάθε άτομο που διαθέτουν, και οι μικρές με 1000€ ρευστό.
Χρήματα μπορούν να κερδηθούν ως εξής:
5000€ για την λεηλάτηση της βάσης κάποιας αντίπαλης ομάδας (ρίξιμο σημαίας υποχρεωτικά, κλοπή bbs, χρηματων προαιρετικά)
1000€ για την μετατροπή κάποιου κεντρικό respawn σε respawn της ομάδας σας (αυτό δηλώνεται από τον διοικητή κάθε ομάδας στον διοργανωτή και επιβεβαιώνεται από τον αντίπαλο.) Οι μικρές ομάδες μετατρέπουν respawn για λογαριασμό κάποιας μεγάλης ομάδας και το δηλώνουν στον διοικητή της.
2000€ εάν κάποια ομάδα έχει στην κατοχή της 3 respawn για τουλάχιστον 20 λεπτά. (Παρακολουθείται από την διοργάνωση, και τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό της ομάδας)
5000€ εάν καταφέρει κάποια ομάδα να εξολοθρεύσει τον Διοικητή των ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΩΝ ή/και των ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΤΙΓΡΕΩΝ. Αυτός φέρει το διακριτικό χρώμα της ομάδας και στα δυο μπράτσα του. Ο Διοικητής εάν δεχτεί χτύπημα το φωνάζει δυνατά και δηλώνει τον βαθμό του.
Όλα τα παραπάνω δηλώνονται στον διοργανωτή και καταγράφονται από το Κέντρο εμπορίου-τράπεζα.
ΚΕΝΤΡΟ ΕΜΠΟΡΙΟΥ-ΤΡΑΠΕΖΑ
Το κέντρο εμπορίου μπορεί να κάνει συναλλαγές με όλες τις ομάδες (μόνο εν ενεργεία παίκτες που στέλνει ο Διοικητής κάθε ομάδας μπορούν να προμηθευτούν bbs) και να τις προμηθεύσει με bbs. Κάποια ομάδα μπορεί να αποκλείσει την πρόσβαση στις άλλες ομάδες σε περίμετρο 10μ μακριά από το κέντρο εμπορίου (οι γραμμές ανεφοδιασμού μπορούν να κοπούν!!). Μέσα στην ακτίνα των 10μ παύουν οι εχθροπραξίες και τα όπλα παραμένουν ασφαλισμένα χωρίς οι παίκτες να απομακρύνουν τα μέσα προστασίας και ασφάλειας τους.
Κάθε ομάδα χρειάζεται 2000€ για 1000 BBs και δεν μπορεί να αγοράσει κάτω από 500 BBs την φορά (δεν έχουμε ψιλά για ρέστα). Μπορεί όμως να αγοράσει βερεσέ στην εξοντωτική τιμή των 4000€ τα 1000 BBs. (προσοχή τα bbs είναι ακριβά και μπορεί να ακριβύνουν πιο πολύ εάν το απαιτήσουν τα οικονομικά συμφέροντα της Μεγάλης οικονομικής δύναμης.) Τα ΒΒς αγοράζονται πάλι πίσω από το κέντρο εμπορίου με 1000€ ανά 1000 ΒΒς.
Για όλες τις ομάδες έχουν δημιουργηθεί καταθετικοί λογαριασμοί και μέσω του Διοικητή τους μπορούν να κάνουν συναλλαγές μέσω ασυρμάτου, τηλεφώνου (ασύρματο & mobile Banking !!) η στέλνοντας αντιπρόσωπο. Κάθε ομάδα μπορεί να δανειστεί χρήματα από την τράπεζα αλλά θα πρέπει να την εξοφλήσει πληρώνοντας τα δίπλα.
ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ – ΒΑΣΕΙΣ
Στο Κέντρο Διοικήσεως βρίσκεται ο διοικητής της ομάδας (Για τις δυο μεγάλες ομάδες). Αυτός συντονίζει τις διμοιρίες. Το κέντρο διοικήσεως μπορεί να καταληφθεί από άλλη ομάδα. Ο χάρτης επιχειρήσεων και όλα τα έγγραφα, εάν η βάση χαθεί μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τους επιτιθέμενους αλλά όχι να απομακρυνθούν ή να καταστραφούν ώστε σε τυχόν ανακατάληψη της βάσης να είναι διαθέσιμα. Μπορούν όμως να απομακρυνθούν τυχόν BBs και χρήματα που βρεθούν εκεί.
[Πρέπει να είστε εγγεγραμμένοι και συνδεδεμένοι για να δείτε αυτή την εικόνα.]
ΠΟΙΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ
Τα τελευταία 30 λεπτά θα ακυρωθούν όλα τα σημεία respawn και θα δοθεί έναρξη death match με ηχητικό σήμα. Όποιος παίχτης δέχεται χτύπημα θα περιμένει να τελειώσει το σενάριο στο κέντρο εμπορίου.
Κερδίζει η ομάδα η οποία στο τέλος του παιχνιδιού έχει τα περισσότερα χρήματα και διατηρεί ανέπαφη την βάση της (εάν έχει) .
Την σημαία της ομάδας πρέπει η λήξη να την βρει όρθια για να κερδίσει η ομάδα. (ισχύει για τις δυο μεγάλες ομάδες)
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ
Γενικότερα, κάθε ομάδα μπορεί να ενεργήσει όπως αυτή νομίζει καλυτέρα για να κερδίσει τα περισσότερα χρήματα (συμμαχίες, προδοσίες, πληρωμές για πληροφορίες, δήθεν αιτήματα για συζήτηση με σκοπό την δολοφονία κτλ επιτρέπονται, προβλέπονται και προσδοκούνται από το σενάριο και την διοργάνωση).
Κάθε φόρα που κάποια ομάδα:
• κατακτά ένα κεντρικό σημείο respawn (το respawn βάσης που βρίσκεται πίσω από τις βάσεις των μεγάλων ομάδων δεν μπορεί να αλλάξει ομάδα, να κατακτηθεί)
• λεηλατεί την βάση αντίπαλου (ρίχνει την σημαία της αντίπαλης ομάδας)
• βγάζει εκτός παιχνιδιού έναν διοικητή από τις μεγάλες ομάδες (ο οποίος μετά μπορεί να κάνει respawn)
• καταφέρνει να ανακαταλάβει την βάση της και να σηκώσει την σημαία της
θα πρέπει να το δηλώνει ο Διοικητής της μόνο, μέσω ασυρμάτου στον Διοργανωτή-Κέντρο εμπορίου ξεκάθαρα περιγράφοντας εις βάρος ποιου αντίπαλου ενέργησε.
ΓΕΝΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΜΠΛΟΚΩΝ
Κατάληψη ενός κεντρικού respawn γίνεται όταν σηκώσουμε την σημαία της ομάδας μας. Το respawn λειτουργεί σαν respawn όταν δεν υπάρχει αντίπαλος σε απόσταση βολής. Δεν μπορεί να λειτουργήσει σαν respawn εάν δεν γίνει εξασφάλιση και εκκαθάριση της περιοχής.
Κατάληψη ενός κεντρικού respawn μπορεί να γίνει μόνο για λογαριασμό μιας μεγάλης ομάδας και δηλώνεται αμέσως στην συχνότητα της διοργάνωσης.
Κατά την μετάβαση στο respawn κινούμαστε περπατώντας και με το χέρι η το όπλο σηκωμένο ψηλά, από την στιγμή που θα δεχτούμε bbs αυστηρώς απαγορεύεται να μιλάμε ούτε δείχνουμε την θέση των αντιπάλων.
Εφόσον κτυπηθεί όπλο, ο παίκτης φωνάζει δυνατά ΟΠΛΟ!! , αυτό βγαίνει από το παιχνίδι μέχρι να κάνει respawn ο παίκτης που το κατείχε. Ο παίκτης μπορεί να συνεχίσει με δεύτερο όπλο εάν έχει μαζί του ή μπορεί να πάει για respawn.
Ισχύουν τα φίλια πύρα.
Τα respawn είναι ανά ένα άτομο και η μετάβαση σε αυτά γίνεται πάντα περπατώντας.
Δεν μένουμε μόνιμα στα αντίπαλα respawn βάσης, κρατάμε απόσταση τουλάχιστον 25μ.
Στα respawn βάσης το respawn γίνεται μόλις περάσουν 3 λεπτά από την άφιξη του παίκτη.
Respawn δεν μπορεί να γίνει εάν υπάρχει εμπλοκή κοντά στο σημείο respawn και γενικότερα εφόσον υπάρχει σε ακτίνα βολής αντίπαλος παίκτης.
Στα respawn βάσης αντίπαλος δεν πλησιάζει σε απόσταση 25 μ. Εάν το κάνει οφείλει να απομακρυνθεί το συντομότερο.
Respawn μπορεί να γίνει και στην σημαία βάσης όταν αυτή δεν δέχεται επίθεση, δηλαδή δεν είναι αντίπαλος σε απόσταση βολής.
Κάθε φόρα που βγαίνει εκτός παιχνιδιού ο Διοικητής κάποιας από τις δυο μεγάλες ομάδες θα πρέπει να το δηλώνει δυνατά : «ΕΞΩ, Ο ΔΙΟΙΚΗΤΗΣ ΤΗΣ ΤΑΔΕ ΟΜΑΔΑΣ»
Όταν σκάσει χειροβομβίδα η νάρκη σε 5 μέτρα ακτίνα ο παίκτης είναι νεκρός ανεξάρτητα εάν δέχτηκε ΒΒ η όχι. Εάν δεχτεί ΒΒ και είναι σε μεγαλύτερη απόσταση είναι πάλι εκτός. Εάν είναι πολύ καλά καλυμμένος (πίσω από βράχο, δέντρο, τοίχο) ακόμα και μέσα στην περιοχή των 5 μέτρων τότε δεν είναι νεκρός και φωνάζει δυνατά «ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΣ» ώστε να γνωρίζουν οι αντίπαλοι ότι δεν είναι εκτός παιχνιδιού.
Είναι παράκληση της διοργάνωσης ΚΑΝΕΝΑΣ παίκτης να μην ζητήσει σε ΚΑΝΕΝΑ αντίπαλο να βγει από το παιχνίδι απαιτώντας kill. Εάν νομίζει ότι υπήρξε το οποιοδήποτε παράπτωμα, μπορεί με το πέρας του σεναρίου να το συζητήσει και μην ξεχνάμε ότι έχει καθιερωθεί από την διοργάνωση η ψηφοφορία για την ανάδειξη της πιο ΕΝΤΙΜΗΣ ομάδας, ας τιμήσουμε τους ανέντιμους και τους έντιμους εκεί και όχι κατά την διάρκεια του σεναρίου κινδυνεύοντας να το τινάξουμε στον αέρα και να μην το ευχαριστηθούμε.
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ.
Όλες οι ομάδες θα διαθέτουν :
Αεροφωτογραφίες της περιοχής με σημειωμένες τις
- κατά προσέγγιση θέσεις των ομάδων, respawn βάσης
- την ακριβής θέση του κέντρου εμπορίου-τράπεζα
- τις ακριβής θέσεις respawn
Κανάλια PMR των ομάδων
Λίστα ηχητικών σημάτων
Σενάριο
Συνοπτικό οδηγό σεναρίου
Χρήματα
ΑΕΡΟΜΑΧΙΚΑ, ΟΡΙΑ ΑΕΡΟΒΟΛΩΝ ΚΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΟΣ
Ισχύουν οι εξής κανόνες για τα αερομαχικά:
Όλοι οι συμμετέχοντες θα έρθουν στο πεδίο χωρίς δικά τους αερομαχικά (δεν ισχύει για ελ. Σκοπευτές και εκτός της χειροβομβίδες, οπλοβομβίδες και τα όπλα χειρός , ), κατά την έναρξη του σεναρίου θα φέρουν απάνω τους τον αντίστοιχο αριθμό αερομαχικών που προσδιορίζει ο κανόνας ανάλογα με τον ρόλο. Δικαιούνται ανεφοδιασμό μόνο κατ’εντολή του Διοικητή τους κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Οι παίκτες θα ξεκινήσουν ανάλογα με το AEG που διαθέτουν με:
-200 BBS για assault, χρήση βολή κατά βολή μόνο
-400 BBS για support και
-40 BBS για sniper +30 BBS για δευτερο όπλο + τις επαναγεμίσεις για όλους (ελεύθεροι σκοπευτές μετά από αίτησης τους μπορούν να επιλέξουν δικής τους επιλογής αερομαχικα)
Όρια fps
• Assault (μέχρι 450fps, ελάχιστη απόσταση εμπλοκής 10m).
• Support (μέχρι 450fps, ελάχιστη απόσταση εμπλοκής 10m)
• Sniper (μέχρι 550fps, ελάχιστη απόσταση εμπλοκής 20m) ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ χειροκίνητης επανόπλισης, τύπου κινητού ουραίου.
• Sidearms (μέχρι 350fps, ελάχιστη απόσταση εμπλοκής 5m)
Μόνο AEG, Αερίου και κάθε είδους αεροβόλα πιστόλια airsoft που χρησιμοποιούν ΒΒ's 6mm.
Assault Guns : ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ σε βολή κατά βολή, Burst ή κατά ριπάς
Support Guns (ΜΟΝΟ Machine Guns): ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ όλα τα τύπου S.A.W. / Machine Gun
Sniper Guns : ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ τα τύπου Sniper (ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΗΣ ΕΠΑΝΟΠΛΙΣΗΣ, ΜΟΝΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟΥ, κινητού ουραίου)
ΕΠΙΤΡΕΠΟΝΤΑΙ γεμιστήρες Hi-Cap/Mid-Cap/Lo-Cap/Real-Cap
"ΧΕΙΡΟΒΟΜΒΙΔΕΣ" / "ΟΠΛΟΒΟΜΒΙΔΕΣ":
Επιτρέπεται ΜΟΝΟΝ ότι λειτουργεί με αέριο.
Οι "χειροβομβίδες- οπλοβομβίδες " θα γεμιστούν αρχικά με αερομαχικά του κάθε παίκτη και οι επαναγέμιση θα γίνεται από τα BBs της διοργάνωσης. Επιτρέπονται μέχρι 2 σε κάθε παίκτη.
Η ρίψη οπλοβομβίδων επιτρέπεται μόνο μέσω του "εκτοξευτή" (Μ203/GP30/M79/CAW κλπ).Ρίψη ή ενεργοποίηση με το χέρι απαγορεύεται και επιφέρει την αποβολή του παίκτη.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ κάθε είδους πυροτεχνήματα, πυροτεχνουργήματα.
7. ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΥΓΕΝΟΥΣ ΑΜΙΛΛΑΣ
Όλοι οι κανόνες που γνωρίζουμε για το aιrsoft ισχύουν. Για να μπορέσουμε όλοι να ευχαριστηθούμε το παιχνίδι πρέπει να θέλουμε τηρούμε τους κανόνες ασφαλείας και για τον κάθε ένα προσωπικά αλλά και για τον αντίπαλο, επίσης θα πρέπει πραγματικά να θέλουμε να συμμετέχουμε σε ένα σενάριο military simulation. Να τηρούμε το fair play, που ούτως η άλλως είναι ο θεμελιώδης λίθος και το βασικό στοιχείο του airsoft. Επιπρόσθετα απαιτείται συμμόρφωση στους ιδιαίτερους κανόνες του σεναρίου.
9. ΥΛΙΚΟ
Η R.A.T’s θα παρέχει τα παρακάτω σε όλους τους παίκτες κάθε ομάδας.
1. Νερό, snack ( θα βρίσκονται στο κέντρο εμπορίου – τράπεζα)
2. Χάρτες και υλικό για την εξέλιξη του σεναρίου.
ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Όλοι οι συμμετέχοντες πρέπει να έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους.
Υποχρεωτική χρήση ειδικών αντιβαλλιστικών γυαλιών airsoft καθ όλη τη διάρκεια της παραμονής μας στο πεδίο και στο κέντρο εμπορίου-τράπεζα
Ελάχιστη απόσταση βολής: 5m για πιστόλια και τουφέκια μετρημένα κάτω από 350fps, 10m για όλα τα A.E.G./G.B.B. και 20m για τύπου "Ελεύθερου Σκοπευτή" κινητού ουραίου ελατηρίου ή αερίου.
Κανόνας ΜΠΑΜ
Ισχύει μόνο εάν ο αντίπαλος ΔΕΝ σας έχει αντιληφθεί, βρίσκεστε σε μικρή απόσταση από αυτόν και είναι ΜΟΝΟ ένας.
Διατηρείστε τις επιτρεπόμενες αποστάσεις εμπλοκής, εάν ο αντίπαλος είναι σε θέση άμυνας τότε ο επιτιθέμενος θα πρέπει να αλλάξει κατεύθυνση επίθεσης ώστε να είναι εντός των ορίων.
Κανόνας PARLAY ισχύει σε κοντινή επαφή και όταν δεν είναι ξεκάθαρο ποιος είχε το πλεονέκτημα της σίγουρης βολής, έπειτα απομακρύνεστε 10 μ σε αντίθετες κατευθύνσεις από τις αρχικές.
Απαγορεύονται οι τυφλές βολές. Τυφλή βολή θεωρείται οποιαδήποτε βολή κατά την οποία δεν υπάρχει άμεση οπτική επαφή με τον στόχο. Από τις τυφλές βολές εξαιρούνται μόνο οι χειροβομβίδες αερίου airsoft.
Επιτρέπονται μόνο χειροβομβίδες airsoft αερίου.
Εάν δοθεί παύση από την διοργάνωση η κάποιον παίκτη παραμένουν όλοι στις θέσεις τους.
Απαγορεύονται αυστηρά οι ιδιοκατασκευές, τα δυναμιτάκια, τα καπνογόνα και οτιδήποτε μπορεί να προκαλέσει τον παραμικρό σπινθήρα!
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (PMR):
Επιτρέπονται οι υποκλοπές, ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΝΤΑΙ οι παρεμβάσεις.
Τα κανάλια των ομάδων είναι:
κανάλι 1,2: ΚΙΤΡΙΝΕΣ ΤΙΓΡΕΙΣ.
κανάλι 3,4: ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΟΙ.
κανάλι 5: ΔΑΙΜΟΝΕΣ
κανάλι 6: ΑΓΡΙΜΙΑ
κανάλι 7: ΠΡΑΣΙΝΟΙ ΑΕΤΟΙ
κανάλι 8: Διοργάνωση , Κέντρο Εμπορίου - Τράπεζα
Ηχητικά σήματα
Ένα βραχύ (σύντομο) ηχητικό σήμα σημαίνει ΕΝΑΡΞΗ- ΠΑΥΣΗ- ΕΠΑΝΕΝΑΡΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Δυο βραχύ ηχητικά σήματα σημαίνουν ΕΝΑΡΞΗ DEATH MATCH
Ένα μακρύ ηχητικό σήμα σημαίνει ΛΗΞΗ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ
Δηλώσεις συμμετοχών ομάδων μέχρι τις 23/3/2011. Αρχικές λίστες των συμμετεχόντων θα αποσταλούν ηλεκτρονικά έως 23/3 και τελικές ενημερωμένες μέχρι 29/3.
Μετά την λήξη του σεναρίου θα παραμείνουμε στο πεδίο για καμιά μπυρίτσα και θα σχολιάσουμε και τα γεγονότα της ημέρας.
Εκεί θα γίνει και η ψηφοφορία για την απονομή των τιμητικών τίτλων της πιο ΔΡΑΣΤΗΡΙΑΣ ΟΜΑΔΑΣ και της πιο ΕΝΤΙΜΗΣ ΟΜΑΔΑΣ στο πεδίο της μάχης. Κάθε ομάδα θα διαθέτει 5 ψήφους τους οποίους θα μοιράσει ανάλογα με τις εμπειρίες που είχε κατά την εξέλιξη του σεναρίου μόνο στις άλλες ομάδες. Η ψηφοφορία θα είναι ανώνυμη.
Ο ΣΤΟΧΟΣ ΚΑΙ Η ‘ΟΜΟΡΦΙΑ’ ΤΟΥ ΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΤΕΙ ΤΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ ΚΑΙ ΡΕΑΛΙΣΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ Η ΝΙΚΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΚΑΤΙ ΔΕΥΤΕΡΕΥΩΝ, ΠΡΩΤΕΥΟΝ ΣΚΟΠΟΣ ΟΛΩΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΤΟ «ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΟΥΜΕ».
ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΣΕΝΑΡΙΟΥ (να διαβαστούν προς όλους τους παίκτες λίγο πριν την έναρξη του σεναρίου από τους Διοικητές τους)
ΠΩΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙΣ ΧΡΗΜΑΤΑ:
5000€ για την λεηλάτηση της βάσης κάποιας αντίπαλης ομάδας (ρίξιμο σημαίας υποχρεωτικά, κλοπή bbs προαιρετικά)
1000€ για την μετατροπή κάποιου respawn σε respawn της ομάδας σας (αυτό δηλώνεται από τον διοικητή κάθε ομάδας στον διοργανωτή και επιβεβαιώνεται από τον αντίπαλο.)
2000€ εάν κάποια ομάδα έχει στην κατοχή της 3 κεντρικά respawn για τουλάχιστον 20 λεπτά. (Παρακολουθείται από την διοργάνωση, και τα χρήματα πιστώνονται στον λογαριασμό της ομάδας)
5000€ εάν καταφέρει κάποια ομάδα να εξολοθρεύσει τον Διοικητή των ΜΠΛΕ ΔΡΑΚΩΝ ή/και των ΚΙΤΡΙΝΩΝ ΤΙΓΡΕΩΝ. Αυτός φέρει το διακριτικό χρώμα της ομάδας στο μπράτσο του. Ο Διοικητής εάν δεχτεί χτύπημα το φωνάζει δυνατά και δηλώνει τον βαθμό του.
Όλα τα παραπάνω για να μετρήσουν πρέπει να δηλώνονται στον διοργανωτή από τον διοικητή της εκαστοτε ομάδος.
ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙΣ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΠΡΕΠΕΙ:
Τα τελευταία 30 λεπτά θα ακυρωθούν όλα τα σημεία respawn και θα δοθεί ΗΧΗΤΙΚΟ ΣΗΜΑ για την έναρξη death match. Όποιος παίχτης δέχεται χτύπημα θα περιμένει να τελειώσει το σενάριο στην ασφαλή ζώνη. Κερδίζει η ομάδα η οποία στο τέλος του παιχνιδιού έχει τα περισσότερα χρήματα και διατηρεί ανέπαφη την βάση της (εάν έχει) .
ΓΕΝΙΚΑ
Όλες οι ομάδες μπορούν να αγοράζουν βερεσέ από το κέντρο εμπορίου.
Όλες οι ομάδες μπορούν να συνεργαστούν με όλες τις ομάδες και όπως αυτές επιθυμούν με σκοπό η λήξη να τους βρει με τα πιο πολλά χρήματα.
Στην λήξη του παιχνιδιού μετρούνται το ρευστό που έχει στην κατοχή της κάθε ομάδα, τα χρέη ή οι καταθέσεις που έχει στο κέντρο εμπορίου (μόνο και όχι στις άλλες ομάδες, εκτός και εάν τα αναγνωρίσει) και τα ΒΒς που εξαργυρώνει.
Τα ΒΒς αγοράζονται πάλι πίσω από το κέντρο εμπορίου με 1000€ ανά 1000 ΒΒς.
Ένα σημείο respawn δεν λειτουργεί σαν respawn όταν είναι σε απόσταση βολής από αντιπάλους έστω και εάν είναι η δική σου σημαία πάνω.
Εάν μια ομάδα καταλάβει κάποια αντίπαλη βάση δεν έχει νόημα να την έχει στην κατοχή της, σκόπιμο είναι να την αφήσει με σκοπό να την ανακαταλάβει.
Στα respawn βάσης το respawn γίνεται μόλις περάσουν 3 λεπτά από την άφιξη του παίκτη.
Στο respawn βάσης της αντίπαλης ομάδας δεν πλησιάζουμε σε απόσταση 25μ.
smathiou- PRIVATE
- Αριθμός μηνυμάτων : 4
Ημερομηνία εγγραφής : 06/04/2011
Σελίδα 1 από 1
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης